Srebrne EFFIE 2016 dla Telewizji Polskiej

jedna-z-uczestniczek-programu-byla-magda-steczkowska-fot-arek-drygas

24 października br. podczas Gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej zostały ogłoszone wyniki EFFIE AWARDS 2016. Telewizja Polska wraz z firmami: MediaCom Warszawa, Blue Angels oraz Bayer otrzymała nagrodę Srebrne EFFIE 2016 w kategorii specjalnej Branded Content za program TVP2 „Przygarnij mnie”.

Nagrodzony cykl telewizyjny TVP2 „Przygarnij mnie” został zgłoszony do tegorocznej edycji EFFIE AWARDS w kategorii Branded Content przez Telewizję Polską, MediaCom Warszawa, Blue Angels oraz firmę Bayer jako przykład skutecznej komunikacji marketingowej marki Bayer, o wysokiej efektywności, wykorzystującej oryginalne treści nie będące standardowym formatem reklamowym. Jury konkursu doceniło m.in. treści i sposób, w jaki wspierały one promowaną markę: lokowania w programie, widoczne logo i charakterystyczne opakowanie produktów Bayer, billboardy sponsorskie, reklamy internetowe, dedykowany serwis WWW oraz profil w mediach społecznościowych. Ponadto pozytywnie oceniono także efektywnie zaplanowane lokowanie produktu i towarzyszącą działaniom kampanię sponsoringową.

Program TVP2 „Przygarnij mnie” prezentował historie adopcji 7 psów, które ze schroniska trafiły do domów opiekunów tzw. ambasadorów. Zwierzęta na oczach widzów przeszły wspólnie z nowym właścicielem proces adaptacji, nauki podstawowych umiejętności, budowania wzajemnej relacji. Celem programu była zmiana postaw społecznych Polaków i popularyzacja odpowiedzialnej adopcji zwierząt pozostających w schroniskach.

EFFIE AWARDS to najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs marketingowy na całym świecie. Nagradza i promuje kampanie marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe. Organizatorem konkursu było Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronem głównym - Konfederacja Lewiatan.